top of page

Informatiecentrum


Werk je met kinderen en heb je het vermoeden dat een (of meerdere) kinderen hooggevoelig zijn, neem dan gerust contact met mij op via mail machiels.petra@gmail.com of mobiel 06-14.399.388.

Ik kan je helpen met informatie waardoor je goed in gesprek kunt gaan met de ouders/begeleiders van het kind of we kunnen samen kijken waar je vermoedens vandaan komen en hoe deze tastbaar te maken.

In mijn praktijk beschik ik over heel veel materiaal waar je wellicht wat aan hebt. Daarnaast kun je gebruik maken van mijn persoonlijke ervaringen en professionele ervaring met hooggevoeligheid.

Mijn missie is kinderen uit het medisch circuit te houden die er niks te zoeken hebben en de mensen die met kinderen werken door kennis, waardering en begrip van hooggevoeligheid dit kunnen voorkomen.

Heb je het vermoeden dat jij of iemand in je directe omgeving hooggevoelig is? Ook dan kun je met al je vragen bij mij terecht.

Samen kunnen we kijken dmv een gesprek of er inderdaad sprake is van hooggevoeligheid en hoe ernaar te handelen. Naast mijn persoonlijke werk-en levenservaring kan ik je wellicht helpen met tips en trucs of met informatiemateriaal waardoor je zelf aan de slag kunt.


Featured Posts
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Our Community 

Supermommy

King of Dads

Babyville

Krafty Kids

bottom of page